Aftellen..

16 september 2019 - Winschoten, Nederland

Hallo allemaal!

Nog 9 dagen en dan is het zover, ik vertrek voor een jaar naar Rwanda. Afgelopen periode was een drukke periode waarin veel is gebeurd. Veel voorbereidingen, veel werken, veel leuke dingen doen en genieten van het gezelschap. Afgelopen vrijdag was mijn laatste werkdag en kan nu volledig naar Afrika toe leven. De meeste voorbereidingen zijn rond; internationaal rijbewijs, alle benodigde documenten voor een visum, afscheid genomen van familie en uitgezegend in de kerk. De laatste dingetjes zoals spullen inkopen en koffers inpakken blijven nog over. Het voelt niet alsof ik al over 9 dagen wegga, ik denk dat dat besef nog een beetje moet komen. Ik heb er heel veel zin in, natuurlijk zie ik een beetje op tegen afscheid nemen van naasten. Het leuke is, ik heb aan Hope gevraagd om niemand te vertellen dat ik terugkom. Voor alle kinderen en mama's uit het project is het dus een grote verassing, dit beloofd veel leuke reactie filmpjes van mijn aankomst. Nu het weer kouder wordt hier in Nederland kan ik me wel heel erg verheugen op de temperaturen daar! De volgende blog zal vanuit Rwanda zijn..

Groetjes Fem

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Geeske Kloeze:
    16 september 2019
    Misschien dat je nog deze kant op komt? Kunnen we jou nog even zien en knuffelen. Dikke knuf opi/omi ❤❤
  2. Ans:
    Goed bezig Femke!