I'm back!

1 mei 2019 - Nieuw-Amsterdam, Nederland

Hallooo!

Ik schrijf weer omdat ik leuk nieuws heb, ik heb besloten om in september weer terug te gaan naar Rwanda!!!! Sommigen van jullie wisten dit al en ook dat ik dit een lastige keuze vond. Ik wou eerst gaan studeren naar de zomer. Toch voelde het aslof de tijd die ik in Rwanda heb doorgebracht en de dingen die ik daar ben opgestart nog niet af zijn. Ik ben op dit moment hard bezig met het regelen van een visum (voor een JAAR!!!!), maar ook met een ticket, financiën en allerlei andere dingen die er bij komen kijken. Ik moet zeggen dat het een stuk minder spannend is dan de vorige keer, ik heb er alleen heel veel zin in.

Er zijn al een aantal dingen bekend. Ik zal deze periode niet weer bij Hope gaan inwonen zoals de vorige reis maar zelf in een "appartementje" gaan verblijven. Wel zal ik vergelijkbaar werk gaan doen voor Hagari Rwanda, alleen iets meer dingen oppakken dan de vorige keer. Natuurlijk pak ik het werk wat ik wekelijks deed met de tieners weer op, en ook de knutselmiddagen en bijles blijf ik doen. Naast dit ook waarschijnlijk een stukje communicatief werk doen zoals de social media (erg goed in natuurlijk) en brieven voor de sponsors.

Voor dat ik ga moet ik natuurlijk nog erg veel dingen waarmaken, veel geld sparen, maandelijkse sponsors zoeken, me visum rond krijgen. Maar ik heb er de volste vertrouwen in dat dit net als vorig jaar vlekkeloos gaat. Ik hou jullie op de hoogte van me avontuur..

Heb je vragen of interesse in maandelijkse sponsor worden? Let me know!!

Groetjes Fem

1. Esmeralda:
    1 mei 2019
    Oohh Schoonheid wat geweldig. Ik neem je mee in mijn gebeden. Wens je heel veel zegen bij alle voorbereidingen.
  2. Geeske Kloeze:
    1 mei 2019
    Wens je natuurlijk een ontzettende fijne periode toe. Dat je nu wel met een goed gevoel dit na 1 jaar kunt afsluiten
    Zullen je zeker ontzettend missen
    Het voelt toch anders als je zover weg bent
    Maar als je gevoel zegt dat je moet gaan , volg dan je hart. God gaat met je. ❤😘🙏🙏
  3. Henk Prins:
    1 mei 2019
    Goed dat je je hart volgt!!! Ik begrijp je wel hoor, het liefste (en als ik jouw leeftijd had zeker) zou ik je voorbeeld volgen.
    En je eigen appartement, ga je op de base wonen?
  4. Frouwk:
    2 mei 2019
    Femke, wat een uitdaging ligt er voor jou. Maar gaaf dat je de kans hebt om weer naar Rwanda te gaan en daar te mogen doen waar je hart naar uit gaat. Wens je veel zegen toe met alle voorbereidingen, God gaat zeker voorzien.