Naam:
Foto’s:
Video’s:

Over mij

Welkom!

Ik ben Femke Arens en ben 19 jaar oud. In 2014 ben ik voor het eerst 2 weken in Rwanda geweest met een vrijwilligersreis. Het land raakte me. De mensen met hun unieke verhalen, de geschiedenis van het land, de cultuur, de natuur, alles sprak me aan. In 2016 ben ik weer mee gegaan met een vrijwilligersreis van 2 week. Nu wist ik zeker dat ik meer wou dan dit, ik wou meer helpen, meer doen en het land beter leren kennen. Hierom ben ik in 2018 een halfjaar heen geweest om me in te zetten voor Hagari Rwanda. Ik heb na me Havo een tussenjaar genomen en de tweede helft van het tussenjaar ben ik gaan werken. Maar ik merkte al gauw dat ook dit halfjaar niet genoeg was. God heeft mij erg duidelijk gemaakt dat Rwanda een plek is waar ik moet zijn en nodig ben. Ik zal 26 september weer vertrekken en blijf deze keer voor een jaar. Dit is een grote stap, mensen achterlaten, studeren uitstellen en alleen op reis. Toch heb ik er veel vertrouwen in omdat ik weet dat God met me mee gaat en een plan voor me heeft. Ik heb er onwijs veel zin in en kan niet wachten om met jullie al me avonturen te delen op deze blog.

Bezochte landen

Ik heb 2 landen (1%) bezocht: