Voorbereidingen in volle gang..

14 juli 2018 - Emmen, Nederland

Hallo!

Wij zullen 26 juli met een groep van 22 man, waarvan 18 jongeren in het vliegtuig naar Rwanda stappen. Deze toppers blijven tot 9 augustus, en hierna zal ik in Rwanda blijven. In zo'n reis van ongeveer 2 week gaat veel voorbereiding. We zijn druk bezig met een progamma opzetten voor 4 dagen lang 'summercamp' met kids, en zo nog veel meer projectjes. Over de app vliegen de vragen heen en weer, "Wat zijn de vliegtijden ook alweer?" "Hoeveel handdoeken moet je meenemen" tot de ernstige vraag "Welke datum gaan we ook alweer?". Het grootste deel van de reis betalen we zelf, en een deel halen we op met actie's.

Nu hebben we al heel wat acties gedaan. We hebben met z'n allen een nieuwjaarsduik gedaan, babysitten voor het goede doel, kniepertjes gebakken en op koningsdag gestaan. Afgelopen zondag hadden we onze laatste maar leukste actie: Super Sunny Sunday.

We zijn als groep 8 juli in de dienst uitgezegend en er is voor ons gebeden. Na de kerkdienst kon de gemeente blijven hangen op het plein. Met een strippenkaart konden ze van alles doen; broodje hamburger halen, hoorntjes ijs halen, kleding kopen, vijf-kamp met spellen, schminken etc. Deze dag was een groot succes! Naast dat het reuze gezellig was, heeft deze dag ons 878,25 opgeleverd.

Ik heb enorm veel zin om met deze enthousiaste mensen op reis te gaan :)

1. Carmen:
    14 juli 2018
    ❤️
  2. Jannette:
    21 juli 2018
    Heel veel plezier daar Femke, hoop dat je daar een hele fijne tijd mag hebben...xxx
  3. Judith Mulder:
    21 juli 2018
    Hee veel plezier Femke!! Ik zal je zeker volgen!
  4. Ann-Jeannette:
    21 juli 2018
    Een geweldig zegenrijke tijd bid ik je toe! Geniet en deel uit!❤💋☝
  5. Esmeralda:
    21 juli 2018
    Geniet, wordt gezegend en wees tot zegen. Dat het levensveranderend mag zijn God Bless You, God Be With You. ❤
  6. Janny Wilting:
    21 juli 2018
    Femke veel succes daar geniet er van
  7. Sylvia:
    6 augustus 2018
    Femke,ik wens je een hele mooie tijd toe in Rwanda. Vandaag ben je jarig! Van harte gefeliciteerd.Veel zegen en een dikke knuffel.Groetjes van Sylvia de Roo.